onsdag 2. mai 2012

Forandring.

Jeg vet ikke hva som har skjedd. Tydeligvis ble overgangen fra blogg.no til blogspot for stor. Det er ikke lenger en naturlig del av hverdagen min å logge inn for å dele mine tanker. Det er blitt stress, og jeg vil ikke at det skal være slik. Jeg vil tilbake til da jeg skrev politiske tekster med mening, var åpen om fortiden og tok bilder. Men jeg er ikke lenger den samme.

Folk forandrer seg, men for hva? Er du ikke god nok slik du er? Hvorfor klarer vi ikke å holde fast ved den vi var? Jeg liker å tenke at det ikke er jeg som har forandret meg, bare alle andre. Men jeg har nok selvinnsikt til å innse at det neppe er tilfelle. Tornerose har stukket seg på tornen, og kommer til å sove i 100 år. Hun er ikke lenger den samme.


Photo: Tonje Vaage, tatt med NikonD3000, 18-55mm

Fra en tid hvor fotografering var like naturlig som å puste,
livet var ukomplisert og himmelen var blå.
Peace.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar