mandag 9. april 2012

Vår.

Livet er bra for tiden. Jeg gjør ting som gjør meg lykkelig, uten å tenke spesielt mye på å gjøre alle andre fornøyde. Jeg har kvittet meg med negativitet som har preget livet mitt alt for lenge. Alt ser endelig ut til å ordne seg. Men solen kaster skygger. For hva skjer når fortiden tar meg igjen? Når jeg ikke lenger klarer å løpe fra den? Vil den trekke meg tilbake i mørket, eller vil jeg klare å holde den tilbake? Jeg vet ikke. Jeg orker ikke tenke på det nå. For nå vil jeg bare nyte. Nyte livet, lage minner, elske. For det er endelig vår. I alle fall i min lille boble.


Jeg hater å ødelegge et bilde med å ta copyright på det, men enda mer hater jeg mennesker som tar ære for andres bilder. Jeg har aluminiumsballtre i garasjen, og stjeler du bildet mitt finner du fort ut hvordan aluminium smaker :)

Love.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar